sobota 8. listopadu 2014

Tostadas s fazolovou pastou



Tortila - to je ta pšeničná nebo kukuřičná placka, kterou naplníte masovou chilli směsí a podle toho jak ji složíte vám vyjde, tacos, burrito, chimichangas nebo fijitas. Můj můž má rád quesadillas, já zase preferuji tostadas. Ano to je ta jednoduchá placka, která se nijak neskládá a prostě si jí narvete nějak do pusy.



Jelikož jsem dva rozdílní tvorové s mužem, kdy on jídlo bez masa, promiňte JÍDLO BEZ MASA???
A já, která se nají ikdyž tam to maso není, naučila jsem se dělat spousty jídel na dvakrát a nebo dodávám maso navíc. Na tortilas je super to, že každý si do nich může plácnout prakticky co chce a co mu vyhovuje. Hlavně aby tam byly jalapenos.

Já si dělám, takovou úplně obyčejnou fazolovou pastu. Na ni už jen vyskládám papričky, rajčátka sýr a smetanu a jsem občas ráda, že jsem ráda.

Tostadas s fazolovou pastou

Pro 4 osoby, ale záleží na tom jak velký jste jedlíci, jestli jako já, tak sotva pro dva.

8 kukuřičných tortil
2PL olivového oleje
1Cibule na drobno
3 stroužky česneku - nasekané
1PL uzené mleté papriky
1PL mletého římského kmínu
5PL jablečného octa
3PL medu
3x 400g plechovka červených fazolí scezených a opláchnutých

Obložení: rajčata, červená cibule, avokado, jalapenos, čerstvý koriandr/pažitka, okurka, creme fraiche nebo omáčka chipotle, sýr atp.

Tortily v troubě rozpálené na 200°C opečeme do křupava. (8min)

Na pánvy rozehřejeme olej, přisypeme cibuli a česnek a opékáme na středním stupni 5 minut. Přidáme kořen, ocet a med a mícháme cca 2 minuty, přisypeme fazole a opékáme. Až budou fazole teplé - rozmačkat na kaši, osolit a opepřit.

Tortily potřeme kaší z fazolí, obložíme podle chuti, zakapeme krémem  nebo salsou a hotovo.

Samozřejmě se dají použít i obyčejné fazole, ty si ale několik hodin předem namočíme a trochu povaříme. Jen si mezi namáčením a vařením v nich pro jistotu vyměňte vodu!





Žádné komentáře:

Okomentovat