čtvrtek 11. prosince 2014

Chvilka odmlčení ale spousty nápadů!

Omlouvám se za své, kolik to bylo, týden? Mlčení. Ale!
Nejdřív jsem byla bez počítače, potom bez internetu a k tomu všemu jsem někde chytila tu mrchu protivnou mononukleozu. Nemluvně o nemocech dětí.

Při prvotním výčtu potravin, které nemůžu. Se mi protočili panenky a sedla jsem si doslova na zadek. Ale při bližším bádání, jsem  vyzjistila, že ono to až tak horké nebude. A vlastně člověk jí samé dobré věci. Hodně omezí tuky a suroviny jí co nejčerstvější.
Takže až na pár pro mě fakt přísných pravidel (jako žádné kakao? Máslo? Pečený bůček a pivo k tomu?) si to užívám. Třeba dneska se nacpávám avokádovou pomazánkou s nízkotučným sýrem a rajčaty.

Takže ač jsem se obávala, že budu vařit rýži, rýži a nic než rýži není tomu tak a recepty budou. Jen ve dvou variantách pro mě a mé spolumononukleozníky a ty ostatní.

Žádné komentáře:

Okomentovat